آشنایی با فرش دستباف, اطلاعات فرش دستبافت, انواع فرش, فرش اصفهان, فرش تبریز, فرش در دکوراسیون, فرش قم, فرش کاشان, فرش کرمان

فرش دستباف اسپرت | مشخصات و قیمت فرش دستبافت اسپرت

فرش دستباف اسپرت | مشخصات و قیمت فرش دستبافت اسپرت

فرش دستباف اسپرت | مشخصات و قیمت فرش دستبافت اسپرت

 

فرش های دستباف اصیل معمولا بسیار پر نقش و نگار هستند و استفاده از آنها برای خانه هایی با سبک کلاسیک بسیار مناسب است. اما همه فرش های دستبافت به این شکل نیستند و برخی از آنها برای خانه های مدرن طراحی شده اند که به عنوان فرش دستباف اسپرت شناخته می شوند. حالا ما می خواهیم بدانیم که فرش دستبافت اسپرت چه ویژگی هایی دارد. همراه بازدار باشید.

 

مشخصات فرش دستبافت اسپرت

فرش دست باف اسپرت به فرشی گفته می شود که نقشه آن مدرن و امروزی است و بیشتر از طرح های مینیمال در آنها استفاده می شود، اما مانند سایر فرش های دستبافت با دست بافته می شود و مواد مورد استفاده در بافت فرش دستبافت اسپرت، مواد طبیعی و گیاهی است که با استفاده از پشم و پنبه و در ابعاد مختلف وجود دارند.

اسفاده از فرش دستباف اسپرت در عین به روز بودن، حال و هوای اصیل و سنتی ایجاد می کند و گرچه برای دکوراسیون مدرن مناسب تر است، اما در چیدمان کلاسیک هم کابرد دارد.

انواع فرش دستباف ایلام، گلیم فرش ها، فرش بختیاری، فرش ترکمن، فرش قشقایی و فرش های بلوچ و سنندج، نمونه هایی از فرش دستبافت اسپرت بشمار می روند. فرش دست بافت اسپرت یا مدرن در مقایسه با فرش دستباف اعلا یا اصیل، درشت بافت است، از رنگ های کمتری در آنها استفاده شده و نقشه ساده تری دارند.

فرش های دستباف کف ساده را نیز می توان نوعی فرش دستباف اسپرت دانست که زمینه لچک و ترنج آنها خالی و بدون طرح است و تنها حاشیه فرش دارای نقش و نگار می باشد.

همچنین می توانید فرش های دستباف طرح قابی و خشتی با شکل های هندسی را نیز به عنوان فرش دستباف اسپرت استفاده کنید.

فرش دستباف اسپرت | مشخصات و قیمت فرش دستبافت اسپرت

فرش دستباف اسپرت | مشخصات و قیمت فرش دستبافت اسپرت

فرش دست باف اسپرت قیمت

فرش دست باف اسپرت را می توان یک فرش دستباف قیمت مناسب هم دانست. این فرش ها به دلیل بافت درشتی که دارند، معمولا رجشمار زیادی ندارند و هنگام بافت هم زحمت کمتری دارند. اما مواردی مانند اندازه فرش، طرح و رنگبندی فرش نیز در قیمت فرش دستباف اسپرت تاثیرگذار هستند.

از جمله مزیت های فرش دستبافت اسپرت این است که استحکام بالایی دارد و در مقایسه با فرش های دستباف ابریشم، در برابر شستشو مقاومتر است.

می توانید فرش دستباف اسپرت را از بافندگان، بطور مستقیم خریداری کنید، در غیر اینصورت تنها به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.