آشنایی با فرش دستباف, اطلاعات فرش دستبافت, انواع فرش, فرش اصفهان, فرش تبریز, فرش در دکوراسیون, فرش قیمت

فرش دستباف رنگ روشن | مزایا و قیمت فرش دستبافت رنگ روشن

فرش زمینه روشن

فرش دستباف رنگ روشن | مزایا و قیمت فرش دستبافت رنگ روشن

 

از جمله مواردی که به فرش دستباف جلوه می بخشد رنگ آن است. یک فرش دستباف هر چقدر هم که طرح و نقشه زیبایی داشته باشد در نهایت با رنگش شناخته می شود و رنگ فرش دستباف اولین چیزی است که خریدار به آن توجه می کند. هر یک از فرش های دستباف منحصر به فرد هستند و زیبایی خاص خودشان را دارند. اما فرش دستباف رنگ روشن یکی از پرطرفدارترین انواع فرش دستباف است که با همه سلیقه ها و با هر نوع چیدمانی متناسب است و هیچ گاه قدیمی نمی شود. در این مطلب به بررسی فرش دستباف رنگ روشن می پردازیم. همراه بازدار باشید.

فرش دستبافت رنگ روشن

رنگ فرش از مواردی است که در تعیین ارزش هنری یک فرش موثر است. انتخاب رنگ فرش تا حدودی زیادی به سلیقه شما بستگی دارد، در گذشته بیشتر فرش های دستباف لاکی استفاده می شد و رنگ بسیاری از لوازم منزل نیز قهوه ای تیره بود که حالتی کلاسیک ایجاد می کرد. اما امروزه افراد به خرید فرش رنگ روشن تمایل بیشتری نشان می دهند. به ویژه برای خرید جهیزیه، بهترین انتخاب فرش دستبافت رنگ روشن است که با همه رنگ ها همخوانی دارد، فضا را بزرگتر نشان می دهد و بعد از گذشت چند سال همچنان زیبا و چشمگیر است. همچنین اگر فضای خانه شما تاریک است و نور زیادی ندارد، بهترین انتخاب فرش دستباف رنگ روشن است.

برای چیدمان فرش دستباف رنگ روشن لازم نیست که همه وسایل باهم یک رنگ باشند. به عنوان مثال حتما نباید همه وسایل شما کِرِم باشد، چنین فرشی با اکثر رنگ ها هماهنگی دارد. فرش دستباف رنگ روشن  شامل انواع مختلفی می شود؛ مانند فرش دستباف سفید، فرش دستباف کِرِم، فرش دستباف آبی، فرش دستباف سبز و … که بهتر است هر کدام در فضای مناسبی مورد استفاده قرار بگیرد.

فرش زمینه روشن

فرش زمینه روشن

فرش دستباف رنگ روشن کرم

رایج ترین و پرفروش ترین فرش دستباف رنگ روشن، رنگ کِرِم است که در ابعاد مختلف نیم متری تا ۱۲ و ۲۴ متری و طرح های مختلفی همچون لچک ترنج، گل و بوته، طرح خشتی و سایر طرح های رایج فرش های دستباف بافته می شوند. اگر به دنبال یک فرش دستباف رنگ روشن برای فضای پذیرایی هستید بهترین گزینه طرح خشتی است. برای فضاهای کوچک تر مانند اتاق خواب ها طرح افشان و یا فرش دستباف ابریشم مدرن که رنگ روشنی داشته باشد گزینه خوبی است.

فرش دستباف رنگ روشن کرم خود در طیف های مختلفی از جمله کرم گلبهی، کرم پوست پیازی، کرم صورتی، کرم بژ و … وجود دارد.

فرش های دستبافت رنگ روشن مانند سایر فرش های دستباف از الیاف طبیعی پشم و پنبه و یا ابریشم تهیه می شوند و در همه مراکز معروف قالی بافی از جمله اصفهان، تبریز، کاشان، نایین، قم، خراسان، کردستان و … فرش دستباف رنگ روشن وجود دارد.

فرش دستبافت رنگ روشن آبی

فرش دستباف آبی یکی از انواع فرش دستبافت رنگ روشن است که قبل از خرید آن باید به رنگ دیوارها و سایر لوازم نیز توجه داشته باشید. فرش دستباف آبی موجب ایجاد آرامش در خانه می شود و بهتر است با وسایلی چیده شود که رنگ سردی داشته باشند.

فرش دستباف رنگ روشن سبز

رنگ سبز یادآور طبیعت است و در برخی فرش های دستباف برای طراحی نقش های گیاهی از آن استفاده می شود. اگر تصمیم به خرید فرش دستباف رنگ روشن دارید و مبلمان و یا تعدادی از وسایل شما رنگ سبز دارد، فرش دستباف سبز می تواند انتخاب خوبی باشد.

فرش دستباف هریس رنگ روشن

فرش دستباف هریس که مهم ترین ویژگی آن دوام و ماندگاری بالا است معمولا به عنوان یک فرش دستباف تیره شناخته می شود، اما فرش دستباف هریس با رنگ روشن هم وجود دارد که در اغلب موارد با پشم و رنگ های گیاهی بافته می شود

قیمت فرش دستباف رنگ روشن

فرش دستباف رنگ روشن با طرح و نقش، اندازه، تراکم و جنس های مختلفی بافته می شود و چنانچه فرش دستباف رنگ روشن با ابریشم و رجشمار بالا بافته شده باشد قیمت بیشتری دارد. بهتر است برای  خرید فرش دستباف رنگ روشن به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا از کیفیت و اصل بودن کالا مطمعن باشید.

هنگام خرید فرش دستباف رنگ روشن توجه داشته باشید که رنگ فرش یکنواخت و یکدست باشد و همه طرح های فرش کامل باشند و بصورت نصفه بافته نشده باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.