اطلاعات خرید تابلوفرش, تابلوفرش دستباف

تابلو فرش دستباف ابریشم

تابلو فرش دستباف ابریشم

تابلو فرش دستباف ابریشم | انواع و قیمت تابلو فرش دستباف ابریشمی 

 

یک تابلو فرش دستباف اصیل و باکیفیت علاوه بر زیبایی باید مستحکم و ماندگار باشد. تابلو فرش دستباف ابریشم چنین ویژگی دارد که علاوه بر زیبایی و درخشندگی، بافت آن طبیعی و چشم نواز است و مقاومت زیادی دارد. با کمی هزینه کردن و خرید تابلو فرش دستباف ابریشم که با دکواسیون منزل شما هماهنگی داشته باشد می توانید جلوه ای لوکس و منحصر به فرد به خانه تان ببخشید. در این مطلب به بررسی تابلو فرش دستباف ابریشم، انواع و قیمت آن می پردازیم. همراه بازدار باشید.

تابلو فرش دستباف ابریشمی

تابلو فرش های دستباف بی شماری وجود دارند که در طرح و رنگ و ابعاد مختلف بافته شده اند. برای داشتن یک تابلو فرش دستباف که هم اصیل و خیره کننده باشد و هم بعد از گذشت سال ها زیبایی و مقاومت خود را از دست ندهد، تابلو فرش دستباف ابریشم بهترین گزینه است. تابلو فرش دستباف ابریشمی همانطور که از نامش پیداست با ابریشم بافته می شود. چنین تابلویی به علت وجود ابریشم بسیار ریزبافت است و در آن به جزئیات پرداخته می شود. در تابلو فرش دستباف ابریشم گره ها بسیار ریز و فاقد زدگی است.

تابلو فرش های دستباف معمولا در ابعاد ۵۰×۳۵، ۶۰×۴۰، ۷۰×۵۰، ۱۰۰×۷۰، ۱۲۰×۸۰، ۱۵۰×۱۰۰و ۳۰۰×۲۰۰ سانتی‌ متر بافته می شوند، اما می توان در ابعاد سفارشی هم آنها را تهیه کرد.

برای اینکه از طبیعی بودن ابریشم تابلو فرش دستباف ابریشم مطمعن شوید، تنها کافی است با کف دست بر روی تابلو فرش بکشید، در صورت استفاده از ابریشم طبیعی دست شما بلافاصله احساس گرما می کند.

بهتر است برای تابلو فرش های دستباف ابریشم از قاب های سلطنتی زیبا استفاده کنید تا زیبایی و شکوه آنرا دو چندان کند. اما از استفاده قاب شیشه ای برای تابلو فرش دستباف جدا خودداری نمایید.

تابلو فرش دستباف ابریشم

تابلو فرش دستباف ابریشم

انواع تابلو فرش دستباف ابریشم

رجشمار تابلو فرش دستباف ابریشم بالاست و گره های ریز و ظریف در پشت تابلو قابل مشاهده هستند. برخی از تابلو فرش های دستباف ابریشم از آنچنان ظرافت و دقتی برخوردارند که مانند تابلو نقاشی دیده می شود و تصور اینکه چنین اثری با دست بافته شده، شما را به وجد می آورد.

تابلو فرش های دستباف ابریشم در طرح های مختلفی چون تابلو فرش دستباف ابریشم طرح گل، منظره، چهره، مینییاتور، حیوانات، تاریخی، تابلو فرش دستباف ابریشم وان یکاد و آیات قرآنی، تابلو فرش دستباف ابریشم طرح فرانسوی و … بافته می شوند و میزان ابریشم مورد استفاده در آنها متفاوت است.

تابلو فرش دستباف تمام ابریشم

تار و پود چنین تابلو فرشی تماما از ابریشم مرغوب است و درخشندگی و لطافت در آن قابل مشاهده است. رجشمار تابلو فرش دستباف تمام ابریشم بالا است، بنابراین بافت ریز و بسیار منظمی دارد و جزء تابلو فرش های دستباف لوکس و گران محسوب می شود.

تابلو فرش دستباف گل ابریشم

چله این تابلو فرش دستباف از ابریشم است، همچنین برای بافت حاشیه از پرز ابریشمی استفاده می شود.

تابلو فرش دستباف کف ابریشم

میزان ابریشم مصرفی در تابلو فرش دستباف کف ابریشم کمتر است و تنها زمینه تابلو با پرز ابریشمی بافته شده است. اما این تابلو ارزان تر از تابلو فرش دستبافت تمام ابریشم و گل ابریشم می باشد.

قیمت تابلو فرش دستباف ابریشم

هر سه نوع تابلو فرش دستباف ابریشم زیبا و مرغوب هستند، اما اگر بک تابلو فرش دستباف منحصر به فرد می خواهید که با گذشت زمان زیباتر و درخشان تر شود، تابلو فرش دستباف تمام ابریشم را انتخاب کنید. شاید به دلیل قیمت بالای تابلو فرش دستباف ابریشم، ترجیح دهید یک تابلو فرش دستباف ارزان بخرید، اما فراموش نکنید که خرید تابلو فرش دستباف ابریشم یک سرمایه گذاری است و بدون اینکه از زیبایی آن کم شود، هر سال قیمت آن بیشتر می شود.

البته ابعاد، نوع طرح و نقش، نوع پرداخت، نوع قاب و …نیز در قیمت تابلو فرش دستباف ابریشم موثر هستند.

از مرغوبترین تابلو فرش های دستباف ابریشم می توان تابلو فرش دستباف ابریشم تبریز، تابلو فرش دستباف ابریشم اصفهان و تابلو فرش دستباف ابریشم قم را نام برد که تنوع طرح و رنگ زیادی دارند، رجشمار آنها بالاست و بافت بسیار طبیعی و خیره کننده ای دارند. برای اطمینان از اصل بودن تابلو فرش دستباف ابریشم بهتر است آنرا بصورت مستقیم از خود بافنده و یا از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و پشت تابلو فرش را مورد بررسی قرار دهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.