آشنایی با فرش دستباف, اطلاعات فرش دستبافت, انواع فرش, فرش تبریز, فرش قیمت, فرش های با قیمت میانه

فرش دستباف تبریز علیا | مشخصات و قیمت فرش دستباف تبريز طرح عليا

فرش دستباف تبریز علیا | مشخصات و قیمت فرش دستباف تبريز طرح عليا

فرش دستباف تبریز علیا | مشخصات و قیمت فرش دستباف تبريز طرح عليا

 

در بین طرح های مختلف فرش دستباف تبریز ، فرش دستباف تبریز طرح علیا یکی از طرح های معروف و محبوب تبریز است که در رنگ های متنوع و شیک بافته می شود و علاوه بر دکوراسیون کلاسیک، در چیدمان مدرن نیز کاربرد دارد و چشم نواز است. فرش دستباف تبریز طرح علیا در رج و ابعاد مختلفی وجود دارد و متناسب با همه سلیقه هاست. بهتر است فرش دستباف علیا برای محل هایی مثل پذیرایی استفاده شود. همچنین خرید فرش دستباف تبریز طرح علیا برای جهیزیه عروس انتخاب مناسبی است. همراه بازدار باشید تا در مورد فرش دستباف تبریز علیا بیشتر بدانید.

در مورد فرش گنبد اصفهان چه می دانید.

مشخصات فرش دستباف تبریز طرح علیا

فرش دستبافت تبریز طرح علیا به عنوان یکی از طرح های پر فروش فرش تبریز، در نقشه های مختلفی چون طرح علیا کتیبه ای ، طرح علیا ستاره ای ، طرح علیا سرداری و … بافته می شود که هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند و به سلیقه شما بستگی دارد که کدام طرح را بیشتر بپسندید.

رج شمار فرش دستباف تبريز عليا معمولا بین ۴۰ و ۵۰ است اما به منظور کاهش قيمت فرش دستباف تبريز طرح عليا و افزایش قدرت خرید مشتریان، در سال های اخیر فرش دستباف علیا در رج شمار ۳۰ هم بافته شده است که طبیعتا نسبت به رجشمارهای بالا ماندگاری کمتری دارند.

فرش دستباف تبریز علیا | مشخصات و قیمت فرش دستباف تبريز طرح عليا

فرش دستباف تبریز علیا | مشخصات و قیمت فرش دستباف تبريز طرح عليا

در فرش دستبافت تبریز علیا معمولا از رنگ های روشن استفاده می شود و پیچیدگی کمتری نسبت به سایر طرح ها دارد. ضمن اینکه فرش دستباف تبریز طرح علیا در مقایسه با طرح های دیگر فرش تبریز، مانند خطیبی فرش دستباف تبریز طرح علیا قیمت مناسبتری هم دارد.

تابلو فرش دستباف تبریز طرح فرانسوی

معمولا در بافت فرش دستباف تبریز علیا از ابریشم یا کرک استفاده می شود. فرش دستباف علیا تبریز در اندازه های مختلف ذرع و نیم و ۳ متری، ۴ متری، ۶ متری، ۹متری، ۱۲ متری و … بافته می شود. اما پر کابردترین و پرتقاضاترین سایز فرش دستباف تبریز علیا، ۶ متری است، استفاده از  فرش ۱۲ متری دستباف تبریز طرح علیا برای پذیرایی بزرگ مناسب است و برای بزرگتر نشان دادن فضا می توانید از فرش دستباف طرح علیا با رنگ روشن استفاده کنید که حالت لوکس تری پیدا کند.

قيمت فرش دستباف تبريز طرح عليا

فرش دستباف تبریز طرح علیا قیمت ثابتی ندارد و براساس اندازه، جنس الیاف، میزان ابریشم بکار برده، نقشه و میزان سختی آن و تعداد گره ها قیمت فرش دستباف تبریز علیا تعیین می شود. فرش دستباف تبریز طرح علیا دست دوم، هم قيمت فرش دستباف تبريز طرح عليا نو می باشد، با این تفاوت که در خرید فرش دستباف تبریز طرح علیا دست دوم باید توجه کنید که فرش مورد نظر شما خرابی، ساییدگی، رنگ رفتگی یا سوراخی نداشته باشد و پشت فرش را به دقت مورد بررسی قرار دهید که مطمعن شوید فرش قبلا رفو نشده است، چون در این صورت ارزش کمتری دارد و از قیمت آن کاسته می شود.

بهتر است خرید و فروش فرش دستباف علیا تبریز را از طریق فروشگاه های معتبر انجام دهید.

کانال آپارات فرش بازدار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.